Start > O-Ringen 2012

O-Ringen 2012

Planeringen för O-Ringen 2012 pågår för fullt och fördelningen av arbetsuppgifter/funktioner till de olika klubbarna har nu presenterats.

FOK har nu anmält de ansvariga chefer och övriga representanter till de uppgifter/funktioner vi tilldelats, men som ni ser så återstår många poster att fördela.

Uppgift/funktion Antal pers Ansvarig chef Övrigt
Startgrupp 16 st Thomas /Håkan /Peter K bitr Albin/Eva
5 extra pers till E5
Data/admin 15 st  Robert B/Anders K
 
Arenauppbyggnad E3 15 st Christer Ledel
1 elektriker
Kontrollutsättare E3 12 st Björn Johansson
 
Kioskförsäljning
Inköpsansvarig
20 st Britta Kjellsson
Anna Hagström
 
Transportörer till kiosk 5 st  Mikael Blockgren
 
Trafikuppdrag 10 st  Karl-Uno Andersson
 
Pressgrupp 1 st Vakant
 
Academy 1 st Jesper Nelsén
 

Antalet funktionärer som krävs för att klara ovanstående uppgifter ligger på ca 110 personer, hittills har 100 st anmält sitt intresse. Det är bra, men vi behöver bli fler så anmäl dig gärna till Christer Nelsén.

AXA-stafetten

En extrauppgift som tilldelats Falkenbergs OK är AXA-stafetten som äger rum efter invigningen på lördag eftermiddag. Kjell-Ove är tävlingsledare och Rasmus/Johanna banläggare.

Som ni märker är det många intressanta och kul arbetsuppgifter som väntar oss i Halland sommaren 2012. Förutom glädjen att få delta i arrangemanget är O-Ringen 2012 ett utmärkt sätt för oss alla att hjälpa till att stärka klubbkassan.

Så maila ditt intresse till christer.nelsen@telia.com. Alla kan hjälpa till på något sätt, hela veckan eller endast någon eller några dagar. Alla kommer att behövas.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Omröstning
Inga frågor
Falkenbergs OK
info@fok.se
© 2010-2018 Falkenbergs OK | Page produced and fubared by Spyderweb

Bli medlem / Kontakt
Sidkarta